Midsommarens stilla vals

Midsommaren både kom och passerade tämligen obemärkt. För min del gör det inget, då jag personligen inte är så fäst vid högtider av något slag. Helgen har spenderats i vårat hus i Sågen, dalarna. Lugna dagar med trevligt sällskap och god mat. Dock har varken kamera eller dator prioriterats, därav dålig uppdatering. Jag vill mest passa på att så här i efterhand önska att ni fick avnjuta en god midsommar sett till både mat, väder och minnen. Eftersom en undersökning påvisat att nittiofyra procent av sveriges befolkning avnjuter jordgubbar på midsommarafton, antar jag att ni likt mig lät er gott smaka av dessa röda söta bär i någon slags konstellation. Jag gjorde det i form av ett mellanmål i gott samråd med krämig vaniljyoghurt. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0